PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Registrace vystavovatelů a účinkujících


 

Organizátor festivalu ZDRAVÍ A EZOTERIKA LIBEREC 2024 si vás dovoluje pozvat jako vystavovatele nebo účinkující na festival od 15. do 17. března 2024.

Pro vaši žádost o účast prosím vyplňte následující formulář. Závazný termín uzávěrky přihlášek je: 


 

termín uzávěrky přihlášek na 10. ročník festivalu je 20.2.2024

 


Bitte den Code eingeben:

Hinweis: Bitte die mit * gekennzeichneten Felder ausfüllen.

Poznámka: Prosím vyplňte pole označená  *


Vyplněnou přihlášku prosím zašlete co nejdříve, pokud si přejete prezentační stánek dle vašeho přání. Přihlášky budou zohledněny po obdržení.

 

Těšíme se na vaši účast.


Podmínky účasti:

 

  1. Vaše účast na festivalu je spojena s uhrazením pronájmu stánku dle vaší volby:
    • Stánek typu A: 2´780 Kč.
    • Stánek typu B: 3´500 Kč.
    • Stánek typu C: 4´220 Kč 
    • Požadavek na výstavní místo navíc a jeho finanční krytí budeme s vystavovateli řešit individuálně
  2. Účinkující, kteří mají zájem vystoupit pouze s vlastní přednáškou a umístit na sebe kontakt na svoji činnost hradí poplatek 170 Kč.
  3. Umístění pouze propagačních materiálů 260 Kč.
  4. Délka vaší přednášky je max. 45 minut. Délka Workshopu může být dohodnutá individuálně s organizátorem.
  5. Přijímáme přihlášky pouze těch zájemců, kteří dodrží podmínky účasti a setrvají v neděli na svém místě nejméně do 17h!
  6. Elektrické prodlužovací kabely nezajišťujeme!
  7. Prostor výstavních ploch je otevřen pro instalace vždy v níže uvedených časech před plánovaným termínem festivalu:
    • Prosíme o dodržení těchto časů, na dřívější příchod nemůžeme brát ohled, musíme akceptovat podmínky pronájemce.
  8. V dny konání festivalu bude prostor pro vystavovatele otevřen již
    • v pátek: od 09:00
    • v sobotu a v neděli: od 08:00
  9. Vystavovatel vyklidí prostor nejpozději v neděli do 19:00.
  10. Výstavní sál je mimo vymezené časy uzamčen.
  11. Parkování pro vystavovatele:
    • MCU Koloseum: Autem lze zajet před nebo za budovu, vyložit zboží a přeparkovat na vyhrazená místa.
  12. Vaše rezervace se stává závaznou až po uhrazení příslušné částky na bankovní účet organizátora 1245257028/3030 (AIR Banka). Jako variabilní symbol uveďte vaše telefonní číslo shodné s číslem na této přihlášce. Do zprávy pro příjemce uveďte vaše jméno.
  13. Platba na místě je akceptována na základě osobní domluvy.
  14. Pořadatel si vyhrazuje právo rozhodnout dle technických a kapacitních možností o vaší účasti na festivalu jakož i zařazení vaší přednášky do programu festivalu.
  15. V případě nejasností kontaktujte organizátora.
  16. Prosíme o umístění našeho banneru či loga na vaše internetové stránky či facebook profil. Za podporu děkujeme.

VÝSTAVNÍ PLOCHA celkem cca. 600 m2

 

Stánek typu A je vymezená plocha s 1 stolem a 4 židlemi určená pro poradenství.

Stánek typu B je vymezená plocha s 1 stolem a 2 židlemi určená pro výstavu/prodej či jinou prezentaci produktů.

Stánek typu C je vymezená plocha s 1 stolem a 1 přídavným stolem (rohový stánek) s 2 židlemi pro výstavu/prodej či jinou prezentaci produktů.

 

 

Můžete si zvolit umístění! V případě včasného jednání vám zašleme plánek rozmístění expozic,  kde si podle možností můžete vybrat své umístění v rámci výstavních prostor.

 

Neplatíte žádný registrační poplatek! Cena pronájmu stánku je na celý víkend! (3 dny)

 

Po vyplnění a zaslání výše uvedené přihlášky vám pošleme potvrzení a číslo stánku na váš email.

 

Velikost stolů: 

prodej a výstava                180 x    80 cm

poradenství                        120 x 100 cm

 

Pro další informace kontaktujte organizátora. Děkujeme.